>

OMGG!

Okej, nu har nog världens hemskaste sak hänt! Eller, ah jag överreagerar lite men ändåå :) I'm in desperate need of money, tänka sig va, jag ska spara pengar, så kommer inte kunna köpa nåt, nästan. Om ändå saker va som innan jul, då hade jag inte ens nåt att köpa :o
Men ja, nu till saken! Just när min dator percis börjat funka helt UNDERBART igen efter en lång tid av slit och frustration - så dör min skärm.
Lixx, får ha min skärm som jag hade när jag va skitliten, känns som värsta stenåldern, den är hur liten som helst, fattar inte ens att det är en "datorskärm", och dessutom tar den hur stor plats som helst. Usch måste skaffa ny skärm, och det asap! Men nu till det allra värsta - PRECIS NU NÄR JAG TAT HEM MASSSSSA BRA GHIBLI FILMER ohmyjesus! så lixx kan ju inte se dom på en MINIdatorskärm, lixx jag ser tillräckligt dåligt på den jag brukar ha, ÄVEN om jag har glasögon på. Men ah, nästa skärm ska va stor och bra!
Nej nu måste jag fan dra och tjata på bror om att få låna hans dvdspelare, för min har inget USB uttag. Brors dvd är nyare än min, (fast min är snyggare!) så den har USB, vilket betyder - kan se nerladdade filmer på TV! OHYES!
NU låter det nog som att jag försöker förklara hur ett USB uttag fungerar, men lixx. Eendel kanske inte fattar ;o
Nejmen ha en bra dag
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: