>

Skratta och va positiv.

GOD DAG!
Har nyss tagit en skön dusch :) Sitter just nu med ansiktsmask, riktigt kylande är den. Fast nu när det är vinter skulle jag nog hellre ta en mysig sauna-mask, hah. Jag vet inte exakt vad jag ska säga om dagen, man är väl lika trött på allt som vanligt, om jag ska va ärlig. Började med matte B, låter väl.. kul.
Kommer nog tyvärr ha svårigheter att somna ikväll, eftersom jag lyckades somna innan halv nio igår, och så var det sovmorgon idag, så kunde sova till halv 7 :o Fast hade gärna sovit längre.
Nej nu måste jag f-n skölja bort masken, och sen blir det väl tea + film.. Som vanligt! :)
Dagens look = utsläppt hår (y) hahaa
Ibland har jag förmågan att se väldigt söt ut :*
Pusshej!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: