>

Snö är vitt :)

Typ bästa dagen på länge. Tror jag :D Än så länge :)
VI fick sluta 11 idag, så kunde åka 12:30 bussen :* Så har vart hemma nu ett tag, mysigt framför en brasa och druckit tea :) 
Har gått med en positiv inställning idag, vilket verkligen lönar sig. Ska inte låta nåt annat än jag själv, förstöra för mig :) Och tänkte typ. Jag är lat och fet, så ska dra gymmet typ nästan varje dag nästa vecka. Är ju inte så att jag är för lat för att gå dit eller så, men föredrar att gymma efter skolan. Och det är inte spec najs att gå 25 minuter i den här kylan, fy på vinter. Fint är det och kul (om man har nån att leka i snön med), men annars ser jag ingen mening med det. Vill ha VÅÅÅÅR. Inte för mycket sol, inte för kallt - underbart!
Om.. 2 timmar är det top model! Fast det är ju jättelångt, och finns inget skojj på tv:nn :(
Ska kanske se på Bertskärt? Nej, det ser man bara på när man ska sova!
Hmmm. Här är två bilder tagna i morse. Jag vet att blixtbilderna blir fulast och är mest avslöjande, men ändåå :<

Ja juste! :DDD Min pappa älskar mig :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: