>

Imorgon börjar det!

Dagen har gått fort, jag tror det beror mycket på att jag vaknade så sent. Imorgon ska jag på introduktion grej kl 9. Men får iallafall sova till 7. Och på tisdag börjar sommarjobbet for real, Äldreboendet, vill säga. Det kommer bli, hmm ja.. Jag vet inte. Dom vill inte att man ska ha smycken dvs. piercingar. Ska ta ut ringen i näsan, men INTE MER! Men gud, kommer va så ful utan ringen i näsan, okej nu är jag ledsen!
Har nyss ätit jordgubbar, glass och lite sånt. Och tittat på Kunga bröllopet lite.
Jag hoppas verkligen att jag somnar sen ikväll, så jag får sova hyffsat mycket inatt iallafall.. Jag är lite putt, det är såhär konstigt på mitt bankkonto på internet, står massa om att jag inte kan föra över pengar, eller asså. Att jag inte har några "giltiga" till och frånkonton eller vad det hette, trodde först det berodde på att saldot var 0, men nu har jag ju pengar. Kan väl inte ha att göra med att jag inte aktiverat mitt kort än? Aja, ska iallafall göra det imrogon, plus fixa mitt ID-kort, usch... Måste visa fotot för främlingar, aja, dom ser ju iallafall att jag är snygg IRL, så det är nog rätt okej! Ska även köpa den där bikinin som jag såg för någon vecka sen, den var OTROLIGT FIN! Har dom inte min storlek börjar jag fan gråta!
Hoppas mitt paket med Spiral kommer imorgon eller på tisdag!
Men nu ska jag fortsätta se på en Wallander film som jag pausade för någon timma sen.. Och hopaps på att jag blir trött, ehum.
OVER AND OUT!
//JOHANNA

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: