>

Gammal bild

Orkade inte skriva nåt igår, ville inget annat än att sova.
Men det var iaf pappas födelsedag, så släkten kom och firade. I början var det rätt skojj, när vi satt jag, Mia och bror och pratade. Sen lekte jag rätt mycket med småkusinerna. Tyvärr blev den ena lite sur ett tag.
Och så tittade jag på film med Linda, som somnade, bra/dåligt vet jag inte. Och det flöt på ytterligare.
Varför jag inte skriver mer, är för att ingen har med det att göra.
Hade bara gillat det om ni försökte tänka lite mer på era barn ibland, ingen blir glad.
Nejmen, nu ska jag se på anime, lovely.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Miia

Ibland så tänker dom inte alls överhuvudtaget!

På senaste tid har dom börjat glömma av det!

Och inte tala om hur de gick sen, asså herregud.

Fyfan.

2010-03-07 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: