>

Strawberry Panic

Den här videon äger, har den på min mobil också, skitskoj ju :>
Haha, jag ÄLSKAR den här serien, kommer ihåg när jag listade upp den som trea :3 Dock var det över 1,5 år sen jag såg den sist, som jag skrivit förut måste jag skaffa hem den. Satt nyss och tittade på mina Strawberry Panic AMV's, började nästan gråta ju :* Definitivt den bästa yuri(girl<3girl) anime serien som finns, fast såklart finns det ju andra bra också, t ex Yami to Bōshi to Hon no Tabibito, Kannazuki No Miko och Simoun. MEN Strawberry panic är nästan för gullig, haha >:') Mhh, jag vet careface!. Men ska väl snart beställa hem den så, måste bara bestämma vad mer det ska bli, kanske True Tears eller His And Her Circumstances, nu blir det att tänka :)
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: