>

Hej jag är en trött worker

Kom hem för en timma sen, och usch va seg jag är. Dagen va jobbig, liksom sitta jättemysig såhär skitförkyld (y) Jätteäcklig.. Och efter skolan va det ju jobb, klippte gräset och va sen med de andra och rensa ogräs.
Har nyss TESTAT att beställa NANA från Amazon (efter som det ALDRIG finns i sverige..!) Det har inte dragits några pengar från mitt kort än, men det verkade ju som om köpet gick igenom?

Får hoppas på det bästa. Men eftersom det skickas från USA, så kaaanske det blir någon tullavgift eller kanske lite extra kostnader. Men jag borde ändå tjäna på det..
Först och främst är att se om beställningen går igenom, eftersom att jag inte kunnat betala PÅ INTERNET med mitt kort förut.
La egentligen i massa skit i kundvagnen, men jag är sån som alltid måste tänka igenom mina köp noga. och ÄVEN om det va 4785717138 gånger billigare än i sverige, anses det onödigt. (Även fast jag ska köpa filmerna med tiden)
Mina tavlor borde komma i veckan? Det stod ju "Leverans inom 1-3 dagar" eller något sånt. Isåfall ska jag få det imorgon?! Haha, ne dom får till fredag på sig :D
RIP daddy?! Hah, inte så att jag längtar, men när han väl bestämmer sig för att komma till himmlen, ska han få ligga i en sån här :) <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: