>

Men usch

JAG ÄR HEMMA! Redan?! Ah jag är jätteglad och mår jättebra (y). Vetefan vad skolan har blandat ihop för skit, men den vegetariska maten är ibland vääldigt konstig. OCH väldigt mycket för extrem för min stackars mage. Idag va det någon cepe sås+allt möjligt skit.. Visst jag mår alltid illa och spyr när jag äter/dricker något. Men det är inte ofta jag får såhär ont i magen. Maten idag var föör sur, det märks på spyorna. Usch min stackars mage. Ska tugga i mig ett antal gaviscon nu. Och inte glömma att ta med några kartor till skolan imorgon. Dock tog jag slut på mina i mitt rum igår, men troooor att det finns en till förpackning med gaviscon nere..

Det här är min dagliga drog. Äter huuuur myyyycket som helst. Superbra för mig. Man tuggar tabletterna, så lägger dom sig som ett "skum"täckte överst i magsäcken, och det hjälper till att hålla maten där den SKA va :)
Har testat massa DYRA SKIT-mediciner (en fick mig ju till och med att ha ungefär som maginfluensa, det kändes precis så..) och det här är den ända som funkat bra för mig. Har använt den ända sen jag va 10 eller nåt. Love it<3
Haha, jag ska nog börja göra reklam :')
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: HelloNicki



:)

2010-09-27 @ 14:26:22
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: