>

"När hon väl skriver gäller det bara anime.."

Tyå asså :) Blir lite putt, Megastores leverantörer har restade varor.  Nämligen Ranma. SÅ kommer dröja ett tag innan jag får dom, men jag borde iaf få dom. "Den som väntar på något gott.." :) Menmen, ska nog passa på att se om lite serier då. Tyå Basilisk och  hmm... :) LOVE HINA?! Ne, vet inte om jag pallar men ah. Det blir nog bra.
SÅÅÅÅÅÅ otroligt skönt med helg, det är jobbigt att gå i skolan.. Men usch jag har massa saker att göra! Och fryser som en eskimå. Asså familjen MÅSTE tydligen ha typ alla fönster öppna. Och shit, sitter med ett täcke och fryser. Hur fan ska jag kunna göra nåt när det är så jävla kallt?! 5 par mjukisbyxor och 3 hoodies.
Det får nog bli så. Fan va tjock jag kommer se ut.
Jag vill se han igen, han med så snälla ögon :*
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: