>

Borde öppna blogg på ny sida?

Men jag är för tjock för det :D:D!
Blir rätt irriterad på blogg.se. För det första kan man tydligen inte ens med koder fixa sån där "äldre/nyare inlägg" knapp. Men visst careface. Nu vet jag inte vad det är för fel asså, har kollat igenom kodmallarna massa gånger nu, för har något bugg i kategorierna Shopping, Anime & nördigt och Allmänt.. Det syns ba 10-15 inlägg.. Asasegt, alla måste ju lätt och smidigt kunna se hur mycket grejer jag köper, måste ju visa hur rik jag är... Fan nu blir jag sur. LÄGG DAGS :D Fan ska jag in till stan imorgon igen, eller ta det senare i veckan? :) Behöver handla lite + sola, så det är väl mer chill om mamma skjutsar mig på fredag!
Ska se på Hip Hip Hora som läggdags film, så jävla bäst! På tal om läggdagsfilm, hittade min sabla spindel, den stod ju precis framför mig hela tiden typ.... Surt
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: