>

Omedvetna förolämpningar är oftast bäst!

Jag är nog rätt elak, jag tycker om att säga saker för att se hur folk reagerar. Sen om dom blir sura är det ju inte lika kul, men ah, det är ju knappast mitt fel :D PEACE AND LOVE TYP! Iallafall, nåt som jag är bra på, är att säga saker som kommer ut fel. Jag säger en hel del, och mycket av det betyder inte mer än något annat.

Min första "riktiga" pojkvän jag hade - vet inte riktigt varför, men jag hade väl känt doften av armhåla! Vi träffade en kille, som vi kallar.. Påse. Så satt Påse, min pojkvän, jag och två till och lekte lite. Och så kommer jag nära Påse, och säger "Du luktar som [pojkvännens] armhåla :D!" Haha, så började alla garva, men Påse vart kanske inte lika glad :D. Så jag ser mig om i tron om att någon ful tjock jävel sitter bakom mig och trycker i sig pannkakor eller något. Men sen fattar man ju..
Jag menade såklart inget illa, jag tyckte det lukta gott ju.. Om man nu kan tycka att armhåla luktar gott? Kanske va nån deodorant - hoppas jag verkligen!
Det var ju bara ett exempel, jag gör sånt hela tiden. Och inte bara sånt, jag kan säga "älskling", "sötfis" och "vill du gifta dig med mig?" till vem som helst, för det är ju bara så jag pratar. Sen hur fan dom tar det, är ju inte heller mitt fel, right?

Awesome!
Postad i: I mitt huvud Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: