>

No, he'll never ever touch you like I do -

Igår köpte jag en ny ställning sak! Onödigt dyrt ba, över 1000 för lite metallskrot! Kunde ju fan svetsat ihop en egen liten söt hylla :) Nejmen, det är väl okej.
Ser ju iaf bättre ut än innan och nej jag visar inte en bild på det, IGEN :) Ska ba köpa två smala korglådasaker, en till toppar och en till mina bhar haha. :) Allt borde få plats, även när jag tvättat det som ligger i tvättar-IKEA-påsesaken :) Har även rensat ut lite kläder, sweet :)
Allmänt om idag: Har mått riktigt illa, dumma mage, sen är humöret lite halvt, men som sagt detta är ingen bra vecka. Blev rörd till tårar 5389553 gånger på jobbet idag, främst av Anna, Frans och Mikael, men såklart fick jag försöka hålla inne det. Dom är ju så söta alla, känner faktikst att jag hellre skulle sitta på jobbet nu, än här hemma.. Men nja, har gjort en så patetisk sak, kommer bli lite pinsamt att gå dit imorrn men men!
Gissa om jag är trött? Har gått i typ 3 h sammanlagt idag, solat på det(man blir så trött av all värme och uttorkning eller man ska kalla det) och bankat ställningen isär och ihop igen, det vart inte det lättaste..! För övrigt har jag också sovit för lite hela veckan, jag är slut, SÅÅÅÅ skönt med fredag imorrn!
Fan har inte ätit än idag, ska ta lite tjockpannkaka och lägga mig se gårdagens avsnitt av Efterlyst på TV3play..
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: