>

EN JÄTTEROLIG DAG PÅ KSS :D!

Hejsan!
Idag "vaknade" jag vid 6, hade sovit kanske 3-4 timmar. Dock inte för att jag var nervös eller något, utan för det är svårt att somna, speciellt om man tänker på anime jämt :<
Menmen, jag och mamma åkte hemifrån 20 i 7 och var framme i Skövde vid 10 över 7, först gick vi och sa att jag va där (huh, som om det inte syns? ;)) Och sen gick vi till barn avdelningen i Gula Gatan. Där fick jag någon bedövnings salva i armvecken med en genomskinlig plåster sak ovanpå, som skulle sitta i i en timma. Så skulle jag tydligen ta ur mina piercingar. Börja typ grina, blev så sur när dom inte ville skruvas av (använder jämt en tång, eftersom dom är rätt så små..), och så började den sabla salvan kladda utanför "plåstret" och i hood ärmarna. Skitsur blev jag då :< Men så fick jag en tång att ta ur piercingarna med + ett kisseprov rör att lägga dom i, skitnajs! Sen fick jag ny salva i armvecken. Efter en timma fick vi ett eget rum, med en trevlig sjukhussäng och tv och så. Så satt jag och mamma och läste tidningar, pratade och kollade tv. Efter ett tag skulle jag gå och sätta i en sån här sakemojj nål med kork i armvecket, som man t ex kan ta in mediciner och drop med. Sen vid halv 11 så skulle jag tydligen gå och kissa, även fast jag inte va kissenödig :< Och sen skulle jag ta på mig sjukhus kläder, så hemskt var det, typ fick inte ha byxor :< Usch va äckligt. Men iallafall, sen blev jag iväg rullad på sängen, igenom halva sjukhuset, faktiskt tyckte jag det var lite jobbigt, typ åkte förbi en cafe/resturang sak, så satt alla och glodde på mig, fula äckliga människor usch.
Sen fick jag och mamma vara lite i en sorts "väntsal", som var prydd med barn program figurer överallt på väggarna, mysigt :) Precis när jag kom i där skjutsade dom ut en tjej som hade gjort gastroskopi undersökning, hon såg fan helt död ut :z Så tänkte man "OMG, Ska det va sååå segt att vakna, jag vill hem nån gång i år :o". Sen kom det massa sjuksköterskor, alla var jättetrevliga, OCH OCH OCH en var typ jättelik Nadja Nilsson i Bert, hihih hon gillade jag (aa)
Och vid 11 åkte jag in i ett operations-/undersökningsrum, där jag fick gå från sjukhus sängen till nåt sorts.. undersökningsbord sak, som man låg på. Sen satte dom på tre klistersaker över bröstet, som ska kolla hjärtat, och så fick jag lägga mig på sidan. Därefter satte dom fast en slang i mitt armveck, och fick en syreslang i näsan (värsta weird..). Och ja, sen fick jag en bedövningsspruta i armvecket, haha man blev riktigt dåsig :).. Det roligaste var nog när dom tog i narkos i mitt armveck(OMG JAG FICK DROGER I MITT BLOD :<<<), allting blev mer och mer suddigt, sen "försvann" jag. Vaknade 1,5 timmar senare, jätteutvilad och så. Jag minns att jag drömde om massa anime, haha, what else to expect from me?! SÅ ser man min gulliga mamma sitter bredvid sjukhus sängen :D Satte mig upp direkt, och tyckte flickan jag såg tidigare var en vekling! Haha så störd, ba för jag jämt är så energisk :) Dock var jag typ nerdrogad :D Huvudet var tungt som satan, och välte ett antal gånger, dessutom frågade jag mama samma frågor om och om igen, kunde säkert värkat skitfull :< Men det varade inte länge, blev skitpigg och blev rullad i sängen upp till det där rummet där vi startade. Sen kom doktorn in, och gissa vad hon sa?!??!?! ATT DET INTE ÄR NÅGOT FEL PÅ MIG, ATT ALLT SER JÄTTEBRA UT?!?!??!?!??!?! Fyfan va sur jag blir asså, det är fel på mig, men så är det inte något fel på mig? Gud, men men om ca 3 veckor får jag svar på mina mag-vävnads prover, men antagligen kommer det inte vara något fel på dom heller. Visst är det skönt att veta att det inte är något fel på mig, men asså, DET ÄR INGET FEL PÅ MIG MEN VAFAN SPYR JAG UPP ALLTING FÖR? grr. Aja, iaf sen fick jag äntligen ta på mig mina kläder igen, och en sak till! :D Hhihi, helt perfekt dag att komma dit, skärtorsdag = jag fick ett påskägg :D! Vi kunde fått mat där, men liksom jag vill ju hem.. Så ja, nu MÅSTE jag sätta i mina piercingar, ser fan äcklig ful och cepe ut utan dom ju :zz Sen ska jag äta något, och sååå.... HIHI SEN MAMMA KANSKE SKA BESTÄLLA HEM ANIME TILL MIG (såklart betalar jag själv men..), yaay!
Slänger in en BRA låt!
//JOHANNA
Postad i: Johanna! Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: