>

Finally at home!

Sova ut? Hell no. Vaknade kvart över 6, låg kvar en halvtimma men att somna om var omöjligt. Så har suttit och gäspat tårar i princip hela dagen. Men äntligen så är jag at home! Dessutom, jo, jag vaknade tidigt som fan, men brukar alltid sitta datorn som fan när det är sovmorgon, så HANN INTE sätta upp håret :< Och det visste jag att jag skulle ångra, usch va skönt att komma hem och kunna sätta upp håret!
Jag vill ha negerbollar, ska nog göra, har ju inte ätit det på asalänge?! Föresten vad heter det på engelska? Negro Balls, nejmen sorry jag är inte minsta rasist! Men serious asså. Finns det något engelskt namn på dessa underbart goda.. kakor? Jag kan receptet utantill, yaay me!
Notera att bilden ser ut som bajsbollar, och dessutom kokos på, INTE OKEJ!
Idag ska jag se på Rurouni Kenshin, jag vet att alla är avis på mig, mm, sorry :D Men jag vill även se någon kul Beck/Wallander/Van Veeteren, men har ju sett alla typ 13814591175 gånger redan..
Men shitmygod(skit min gud?) va tiden går, måste äta negerbollar ju, åhhh sooocckkkerrr!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: