>

Grrrr ;D

Idag är humöret inte på toppppp, seg dag seg seg segt. Jag är trött :<
Mamma har halvt lovat mig att jag äntligen ska få övningsköra för första gången idag, hoppas hoppas. Jag kommer vara bäst! :D Måste bara ta reda på vilka spakar man ska trampa på.. Är inte så insatt i bilar. Men jag är ju så praktisk och har det lätt när det gäller nästan allting, så ska nog gå finfint ;) Jag tjatar på mamma och pappa om att få övningsköra medans min bror blir tjatad på av mamma och pappa att börja övningsköra. Man ser ju vem som är mest målinriktad av mig och bror. Soffpotatis är han! Fast egentligen sitter han ju mest vid datan men.. Och ändå kan man tro att det är jag som ska sitta och inte vilja ha någon framtid. Hahhaha som jag skrivit förut beskriver mamma och bror mig som en äcklig, lat, fet gubbe, HAHA så härligt asså :D
sööööt!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: