>

Ohshit

Jag är trött idag, fast inte länge till.. -__-
Spelade badminton på gympan, jag och Sofi ensamma, vart lite hardcore. Hon har broont håårrrrr!
Drog från skolan nån gång, men kommer sen ihåg jag glömt väska (har u typ aldrig det, så inte nåt man tänker på). Och måste ju ha den, min foundation ligger där i! För tillfället klarar jag mig inte utan foundation på CERTAIN places, stackare. Så bestämde mig för att gå hem. Kom hem någon minut tidigare än om jag väntat på och åkat buss.. Kan inte säga att det vart det mysigaste jag gjort på länge. Har inte ätit sen nån gång igår, så var lite hungrig, plus att jag var megatörstig :<< Har slängt i mig 2 liter kolsyrat vatten :)! Nu är äntligen papap klar i badet, i need to take a shower. Men tänkte jag skulle kolla lite smink, ska beställa en foundation, så liksom kan ju säkert hitta något mer! Men nu helt plötsligt är websidan konstig, så var den ju inte igår? Kan inte se sminket wtff.. :< Vill ju kanske ha nytt transparent puder, dock har jag ju rätt mycket kvar.. Dessutom verkar dom inte ha transparent..
OJ föresten nu hitta jag alla kategorierna, lite småtrög :<
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: