>

Onsdag

Vakande av mig självt lite innan 6 imorses, stog 10 minuter och kollade kollade mig själv i spegeln och tänkte att fan jag är inte så fet ändå :D Sen typ vid 20 över 7 skulle jag cykla till skolan, så får jag damp när jag ser att jag inte tvättat av cykeln sen i torsdags (Var ju ute cykla massa när det va regnigt och slaskigt). Skitsmutsig cykel är jättenajs! Så tog trädgårdssslang och sköljde av, trodde det skulle räcka. När jag kommer till skolan har ju större delen av cykeln torkat, men fortfarande massa smuts på den, som inte syntes när den va blöt :< Så har nyss tvättat cykeln!
Men ja, idag var det inga lektioner, utan vi skulle kolla på projektarbeten.. Blir så sur typ, skulle gå på 5 stycken projektarbets redovisningar, MEN hela klassen skulle tydligen gå tillsammans (värsta sär typ..) till 5 ställen, och rasterna mellan alla redovisningar var ju över en timme.. Så ja, man hade ju trott att man skulle kunna gå runt lite och sen åka hem vid 11-12, men nepp. Vi slutade kvart i 3, så sent slutar vi inte ens när vi har vanlig skoldag :<
Vet inte vad jag ska göra resten av dagen, känner att jag vill ha något att göra, men vad..? Ikväll blir det iaf andra Basilisk dvd:n. Började ju se serien igår, jag är amazed! Otroligt fint ritad är den och jag vet inte varför, men alla figurer ser så konstiga ut med surrealistiska krafter, men gud vad allt är underbart :o

//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: