>

Beställt rosa arbetsbyxor (yy)

Det kändes alldeles för värt :)
Dagen har vart lite si sådär, det va lite kul på matrasten iaf, när jag och Sofi va titta på 3or som jobbade, dom va söta :)
Nu är jag iaf på rätt bra humör igen, mina byxor gjorde susen <3 Får hoppas att det inte tar allt för lång tid att få dom, och först och främst hoppas att sidan godkänner mig även fast jag är under 18. Dom hade en ruta typ "Jag är över 18 år" kryssa inte i den men jag kom ju igenom och fick en orderbekräftelse, så får hoppas på det bästa!
Nyss kom mamma och sa att dom ska köpa pizza, jag som va sugen på preeecis just det :D
Idag är jag extra trevlig, och lägger in en bild på mig själv ;)
(Och ja, såklart satte jag upp håret..)
Puss snyggingar
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: