>

En dag i Marieberg...

Vid 12 tiden idag, bestämde vi oss för att åka till IKEA, skulle köpa lite hyllor och shit. :) Tyå när vi kom dit så var tydligen en viss längd på hyllan slut! Som tur var hittade vi helt nya på lagret, som kommit in i morse :D OCH KÖPTE GULA HANDDUKAR, superkoolt! Haha. Sen gick vi in i Marieberg Gallerian. Och gissa vad?! Gick in på Gina och hittade den där koftan som jag sett på internet, men som inte fanns i Skövde när jag va där i fredags. Och lite tröjor och shit :)
Men det bästa av allt! Jag körde dit, superstolt ;) Har bara kört pappas bil en gång tidigare, då gick det inte så bra. HAHA. Men det gick finfint :) Krockade bara 3 gånger :D SUperchill va det, köra bil suuupersnabbt och lyssna på 70/80-tals musik :D Och på vägen hem svängde vi in på ett av mina favorit-mat-ställen :D
En snopp :)
Haha lite roligt att DET är ett av mina favorit-mat-ställen, jag som hatar vägkrogar :) Men det är jävligt mysigt där inne, OCH GOTT! Dom har lätt den bästa vegburgaren. SÅ JÄVLA GOD :D
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: