>

Godförmiddag?

Vaknade halv 8 idag :) Och har sovit riktigt gott trots att jag flyttade in Potatis i mitt rum igen igår. Det är två dagar kvar tills skolan börjar nu, precct exact faktikst. med tanke på att vi börjar kl 12:00. Fast kommer nog ta en buss, och kommer därför till skolan typ 9.30 någon gång.
Jag har nyss sett klart på första The Pink Panther filmen. Och shit my god, det va länge sen man såg den filmen, men kom ändå ihåg rätt mycket. Speciellt dom där badrum scenerna. När frun ska gömma en kille innanför draperier och shit :D
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Skulle gärna träffa Ludwig eller nåt, men saken är ju att jag vet inte om jag orkar.... ;z Är så seg på helgen.
Menmen.
Shampoooooo (yyy)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: