>

Skoltrött! - Efter en dag..

Typ, man kom till skolan. Det kändes i magen, hjärtat slog hårt. Man vet helt uppspelt, som om man skulle börja 1an igen. Så fort vi fick ut vårat schema blev jag SKOLTRÖTT! Men ja, vi slutade exakt kl 13:37 idag! Skulle haft bild, men fick typ sluta direkt efter att man kommit dit (y). Så fick vänta på bussen. Och väl på bussen, så ringe Ludwig. Jag va inte så pigg, men det blev jag då! Han KANSKE får gå IP ändå, bara börja senare. Får väl se vad Soc och dom säger.. Underbart isåfall! I'm happy happy now :D
Vad ska Nanna göra idag tro? SE PÅ THE PINK PANTHER? Haha oh yes!
Vad ska Nanna göra nu tro? FORTSÄTTA SPELA CLAW. Shit asså! Klarade första banan, och man skulle bara höra mig haha. Ibland tycker jag att bror borde filma mig när jag spelar spel. Sitter och skriker som en idiot, och får damp och slår tangentbordet massa. Måste va rätt skojj :)

//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: