>

Börjar bli frisk :)

Imorgon eller eventuellt på onsdag blir det nog skola igen, skönt. Så man kan kolla vad som hänt med lönen (igen).
Idag kan jag prata fullt normalt, lite hes och så ba men :D FATTA VA HEMSKT DET VA ATT KNAPPT KUNNA PRATA :<! jag har problem med att hålla tyst, pratar tillochmed med mig själv :)
Undra om jag får göra mat idag, när jag är såhär pass bra borde väl familjen våga äta maten även om jag lagat den :D:D Igår åt kyckling, så kan inte äta det idag.. Då blir det något med köttfärs YAAAY!.
Egentligen vill jag ha potatis, men vad fan har man till potatis? Ärligt talat jag har lite svårt för att komma på vad för mat jag ska laga ibland, när den ska va till familjen, för jag är inte speciellt van vid ej vegetarisk mat längre.
Min bror är hemma idag igen, den tjockisen är ju alltid ledig, booo.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: