>

Dagen har bara rusat iväg

Imorse satt jag någon timma och söte lite info om mobiler, för har faktiskt vart sugen på en HTC HD2 ett tag, men den är liksom för stor för min smak (dock vill jag ha stor skärm, för gaming is awesome then!) Så funderar på att om jag inte köper en Diamond 2 så kanske jag tar en HD, HD2s föregångare, som är lite mindre, men ändå större än Diamond 2 (tyvärr..)
Helt plötsligt var klockan halv 2, så jag la kläder i tvättmaskinen. Och sen beställde vi pizza, eller familjen tar alltid familjepizza, så får jag alltid något eget.. Så jag åt ju kycklingtallrik! Fan har ätit pizzeriamat 3 dagar i rad nu..
Och sen såg jag på Memoirs of a Geisha med mor, och ah, nu är klockan redan halv 8.. Känns faktiskt som en riktigt kass dag.
Hatsumomo är awesome :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: