>

Det är inget kul att ba va hemma..

Har bara spelat qfg, och sett på typ South Park och Family Guy hela dagen ;z Nu har jag tre dagar kvar på mig att bli bra, så får hoppas på det bästa. På tal om Family Guy:
"Boy, you got here just in time!" :D Hahahahaha, shit va bra ;) Synd ba att det är filmat, men ändå :o
Herbert är pedoo :)
Men ärligt, jag vill inte va hemmmmmaaaa, det är cepesegt. Nästan så jag drar igång och ser på NANA bara för att då har jag något att göra, och som jag inte kan sluta se förens det är slut.. Jag vill, men vågar jag? Ni som alltid läser vad jag skriver om NANA, kanske tänker "wtf?", men shit, jag har nog aldrig sett något så ledsamt :o
Ska jag eller ska jag inte? Jag kommer bli desperat hah, och så kommer jag bara sakna ännu mer. Men NANA är ju sååå bra. Jag kanske inte blir lika tagen, med tanke på att jag sett serien en gång redan. Det är inget lätt beslut det här! Jag menar, det är inte som att se en sorglig film, man måste plåga sig igenom 47 st 30 minuters långa episoder. Kanske vore det bättre att se GTO, men blir inte deppig av den serien iallafall, dock är den inte lika verklig.
Postad i: Underhållande Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: