>

Godmorgon :)

Idag mår jag lite bättre än igår, fortfarande problem med att prata, men inte lika äcklig :D
Har nyss tittat på en tråkig film, så nu ska jag spela Quest for Glory V. SÅ skulle jag leta upp nån kul bild att lägga in, men hittar ju ingen som jag gillar (på google), så gick igenom månaden då jag sist spelade gfq. Och då stötte jag på en hel del roliga saker :) Loooook:
Och som där paketen fick jag under bara 2 dagar..
Iallafall, hittade även nåt kul jag skrivit angående qfg, ohhh jag citerar "BTW, Min gubbe är askool tjuv. Jag råna banken fick massa pengar. Men ingen misstänker mig, för jag heter Jesus :)" Fail :)
Iallafall, nu ska jag spela!

Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: