>

Ne nu blir jag faktiskt sur

Jag brukar inte skriva om saker som händer runt om i världen, eller kanske man ska säga bloggvärlden? Där händer det en hel del. Förr i tiden kollade jag mycket på skvallerbloggar för att se vad som händer bland toppbloggarna, men det är liksom inte kul. Jag förstår inte hur man kan vilja sitta och sprida allt det äckliga skitsnacket. Det lockar läsare och intresse, kanske ja? Jag ska inte säga att någon gör fel eller inte, men tycker starkt att man borde trippa ner allting någon nivå. T ex, det där omtalade om kissie och nakenbilden. Jag vet ju fan inte hur hon känner om det, och jo hon laddade faktiskt upp den själv(men hon publicerade den inte). Så har någon "hackat" sig in på hennes bilder och tagit den, och låtit hela världen få se den? Iallafall så fattade jag det. Vissa påstår att hon med mening lagt upp den för att "provocera", men ärligt talat tror jag inte på det. När jag såg det satt jag uppe på kvällen och tyckte riktigt synd om henne. Samma med allt onödigt tjafs.
Men nu till vad jag blev riktigt riktigt irriterad på. Tidigare har man ju stött på namnet "Bezie", jag antar väl att han inte menar allt han skriver, men det finns faktiskt gränser..
Det där kunde jag inte titta bort från. Jag vet inte om det kanske känns extra mycket just för att jag själv önskade att jag vore gravid redan i såhär ung ålder. Fast ne, man bara gör inte så. FYFAN!
Ibland är det riktigt svårt att tro på att det faktiskt är i en sån här värld vi lever.
Postad i: I mitt huvud Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: