>

NU behöver jag verkligen lönen..


Asså, blir så trött på mig själv ibland. Ska alltid göra allt dumt. Nu har jag tydligen tappat telefonen för mycket, så touch skärmen lossnade. Eftersom "kabeln" till skärmen är trasig (det lilla guldiga, om det syns), funkar det ju inte att toucha.. Meningslöst. Det är ju min andra telefon bara sen i.. Juli/Augusti? Dock gjorde jag inte sönder förra mobilen, den blev snodd typ.
Frågan är, ska jag lämna in den på reparation (kommer nog bli dyrt och ta tid..), eller ska jag beställa hem en ny skärm och försöka pilla isär mobilen själv?..
Jag orkar verkligen inte asssssåå,  fan jag som vart så jävla glad!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: