>

Blå ansiktsmask :3

Konbanwa!

Sitter just nu och känner mig skitsnygg ;) öhöhöh
Idag har jag mest spelat Simpsons med bror och sett på Hey Baberiba :z Duschade nyss så sitter med nån random ansiktsmask. Ska väl snart skölja ur den och fortsätta se på Hey Baberiba, eller kanske nån anime serie. Och dricka tea måste jag, gud va jag är sugen :< OCH OCH KOLSYRAT VATTEN OCKSÅ OFC! Gissa vad, på senare tid har mina hårtoppar börjat kännas mycket mindre slitet, så det är ju bra. Brukar ju alltid börja märkas först ett par månader efter man blekt håret. Va ju lite idiot och blekte-färgade blå&rosa-blekte-färgade en mer naturlig blond i öh.. november? Jo det var det nog. Imorgon är det skola, vara i verkstaden, det tycker man ju så mycket om! Men blir väl nästan mest att såga/klippa till bitar till mitt ankare, eller kanske fortsätta hjälpa Örjan, man får se. Sen vid 11 blir det sjukhuset, igen. Hoppas man kan komma nåt längre.. Tycker dom borde ge mig en gastroskopi-undersöknings-tid. Skulle ju fått en i september, men sen ändrades ju det ._.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: