>

Dagen har gått rätt fort

Vaknade vid 9, och någon timma senare åkte jag och mamma till Skara, eftersom dom ända regionsfria dvd-spelarna i närheten fanns på Jula huset ^^.. Hittade även en trevlig arbets tröja "not afraid to get dirty" haha, lite gullig var den allt :) Och så köpte jag nåt mer där, kommer inte ihåg riktigt nu men. VÄNTA Ett hänglås, med kodkombination, kommer inte behöva klippa upp ett enda lås till! :D.. Sen åkte vi till ÖoB bara för det är ju så stort i Skara! Asssssssså dom hade Kim Possible strumpor! Men inte i MIN storlek! :<<<<<<<< Orättvist. Aja, köpte iaf Shampoo&Balsam, 6 ansiktsmasker (ASBILLIGA HADE DOM :zz), deodorant, handcreme, JÄTTESTORA makaroner (:DD).. Kommer inte ihåg mer :< Men massa skoj hittade jag :o
Nu ska jag nog gå ner och fika med mormor och morfar, som kom hit för ett tag sen .______.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: