>

Hemma

Skolan kändes rätt lång om jag ska vara ärlig. Blev iaf färdig med datakunskaps grejen! Slutade kvart i 2, så satt med Sofi i skolan, hon skulle vänta på pojkvännen som sluta nån gång efter 3. Skippade första bussen så jag kunde hålla Sofi sällskap. Vi spelade kort, fast hon bara fuskar :). Sen drog hon, och efter tio minuter kom en jobbig kille som jag inte klarar av att vara i närheten av, så ah.. Blev pissed och så, så missade "mina" gullepojkar när dom slutade :< Menmen, sen tänkte jag att jag skulle dra till Vadsbo busshållsplatsen, för att åka 502:an hem (Javet, nåt jag aldrig gör!) men bussen åkte iväg precis framför mina ögon. Så gick till Nya Vadsbo igen, där satt gulleAlex i soffan, han åker ju en lite senare buss, som går kvart i 4. Så hann prata 5-10 minuter innan han skulle dra. Det va riktigt mysigt, blev lite gladare, yaay :) Menmen, sen låg jag i soffan och lyssnade musik ett tag, innan mamma kom och hämtade mig. Så kom hem för inte så länge sen, och snart ska jag nog duscha.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: