>

Maybe I'm the one who's dense.

Jag förstår inte vad jag vill uppnå. Jag försöker så mycket att se åt sidan, att se på något annat. Men det finns bara inte något annat. Och jag tror jämt att jag går vidare, hittar mina små genvägar ut. Men jag är helt fast, stuck. Mina tankar och känslor slutar aldrig svalla. Jag behöver ingen vägledning, jag vill bara hitta ut. Jag vill se klart, en klar utsikt. Jag kan inte läsa dina tankar, jag förstår inte någonting. Jag är den tröga, va? Det är jag som inte fattar, vad ironiskt. Fortsätter jag såhär kommer jag bara att bli mer och mer besviken, jag vill verkligen inte veta någonting alls..

Nej, nu ska man inte va sån :).. Slänger in en mysig låt från Kiki's Delivery Service, yaay!
Det påminner mig, måste beställa hem mina favoritfilmer från Ghibli i engelsk utgåva, dock kostar det ju rätt mycket, men men det blir väl att spara... Om jag kan :)

//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: