>

Nyduschad och fräsch!

Stor bild, haha javet :) Men ändå
Duschade nyss, så sitter just nu och smeker mina nyrakade ben ;) Sitter även med en Sauna mask, såååå skönt :)
Vinter är kallt, fast inte idag! Hade planerat att gå till Ö&B bara för att se IFALL dom fått in hårinpckning, men inte då. Och vet inte heller säkert om dom kommer fortsätta sälja den, så.. Ahja! Idag var det verkstad då. Skitskojj såhär! Nejmen asså, har man bara nåt att göra så går tiden rätt fort, Sofi springer hos mig hela tiden, jag tror Örjan blir sur på henne, snart blir det utskällning och återläsning :) Nej skojja bara. Men ja, som sagt hade planerat gå till Ö&B, så klädde mig varmt :D = Etnies skor, mjukisbyxor+tights, vantar och halsduk, deru! Nästan så man svettades lite ibland :< Fast rumpan frös..
Nu ska jag berätta en rolig sak! Det va en gång en rysk, en tysk, och en afriken.. blabla. Nej inte så men, typ. Igår va jag på så jävla dåligt humör och kände mig som världens äckligaste och fulaste. Men som tur är hjälper sömn! Vakna upp med rätt bra humör (Dock jävligt trött, men lov nästa vecka, znarka hela dagen, fan!) och det första jag gjorde när jag kom hem idag var att ställa mig naken framför spegeln och tänka "Fan, jag är faktiskt snygg!".
Ehh, I morse beställde jag hem lite anime :) Tihi, så det kommer nog om någon dag :D Och dessutom kommer nog mitt löshår denna veckan :D:D Är det bra kvalitet och jag gillar det, ska jag använda det, yay :D ska bara färga i lite mellanblont och kanske lite orange sen :) Det kommer iaf bli snyggt, 10 cm längre hår är aldrig fel! :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: