>

Stor släkt middag igår!

Ja, vi var på någon resturang utanför Götene, måste vart över 50 pers där.. Många var det iaf! Kan inte fatta att jag säger det här, men fan jag hade en rätt snygg sysling! :o Lång hår hade han :DD Menmen mormor och morfar var typ en timma sena, så alla fick ju vänta med att börja äta.. Som förrätt fick man typ något rostat runt bröd, gravad lax (Typ rå fisk :z) och sallad eller så kunde man välja skika, ost, rostat, bröd och sallad. Själv åt jag inget. Sen så fick man typ sitta kvar en halvtimma eller nåt, skitskoj, och vänta på varmrätten. Alla fick typ nåt stekt kött och champinjon sak sås, själv fick jag typ vegetarisk schnitzel och kokta grönsaker (Som smakade bajs för dom hade nån skit på dom). Till maten fick vi också potatisgratäng. Sen skulle någon jobbig gubbe hålla tal, han typ bara "Tack morsan, tack morsan, tack morsan blablabla tack morsan" i 15 minuter. Och bara för man prata och skratta lite vart nån surkärring irriterad och sa åt mig och Mia att hålla käften, grrrrrr. Sen kunde man äntligen dra. Men det vart två dryga timmar utan något att göra. Sen vid halv 11-11 så fick vi efterrätt, typ va hette det.. At nåt med myd hette det. Typ en fet brownie med kraddig fettokräm på, till det jordgubbar och grädde.. Hallå, vart är glassen liksom? Aja, efter det satt jag, Jimmy, Jocke och Mia och halvsov, tror jag.. Iaf jag :).. Linda och Martin sprang runt med sina nya vänner. Den där Alexander killen som Martin lekte med verkade ju fan borta i huvudet.. HAHA. Aja nån gång innan 12 åkte vi hem, då vart det bara sätta på datorn, borsta igenom håret, ta bort sminket och sova! Skönt.
Vaknade typ 10 idag, men är fortfarande trött som fan. Har nyss duschat håret, hade ju massa äcklig hårspray i håret igår, inget bra det.. Så senare ska jag lägga i en olje-inpackning och i kväll ska jag ta en varmt skönt bad! Lugn dag. Föresten är det lov nu ja! Lite segt faktiskt.. :z Aja, Kanske lägga mig och titta på Loveless? ah, varför inte :)

Det handlar om att bjuda på sig själv!

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: