>

YAY :)

Dagen har vart rätt bra, eller jag kommer faktiskt inte ihåg så mycket av den om jag ska va ärlig, men ja :) Slutade iaf halv 12, så hann gott och väl med 12.30 bussen :D När jag kom hem kollade jag lite på DNAngel <3 Och sen vart det Top Model! HAHA :D Efter det städade jag lite på neder våningen, mm javet ;)
Men gissa vad ?! :D Har letat SÅ länge efter KORT löshår.. Asså som inte är 40-50 cm :z OCH nu hittade jag ett som är 25 cm långt :**** Kyss mig i baken! Det roliga är också att även om det är 613 färg så verkar det inte speciellt tunt. Vi säger en träns på 50cmx120cm bred som väger 110 gr bör vara tillräckligt för dom flesta hårfärlängingarna (Om man inte har jävligt tjockt hår). Och denna tränsen är 25cmx120cm bred som väger ca. 115 gr. Låter fan lovande :D Blir nog att köpa och se om man får användning av det ^^..
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: