>

Lång dag

Tjohej!
Har typ inte gjort någonting för mig själv idag.
Började redan imorse med att hjälpa mamma och pappa att sätta upp hyllor (jag är ju mest logisk och praktisk i familjen!) Och efter det skulle vi till JULAhuset och handla lite lampor och sånt. Och så passade jag på att titta på lite arbetsbyxxor :) Hitta nåra askoola, typ camouflage, najs! Men bestämde mig för att jag ville ha ett par blåa, stilrent! En otroligtbra sak med en sorts blå byxor va att det var rea på VISSA storlekar (då kostade dom endast 199!), nämligen C40, C42 och C44. Hallå, perfekt! Jag har ju C44 :D:D MEN.. Alla C44 var ju såklart slut ._. Så fick ta en C46a (dock normalpriset (som inte va så dyrt ändå), 399), vilket oxxå passar rätt bra, hellre större än mindre. Egentligen passar ju C40 och C42 oxxå, men lixx, det är ju dammodell, och då ska dom normalt sitta i midjan, och det vill man ju inte! Menmen, så nu har jag ett par arbetsbyxxor hemma oxxå :D
På vägen hem köpte vi pizza, men jag skulle kanske ha skippat den, har så jävla ont i magen nu, och ja problemen..
Har nyss tittat på Apartment 1303, älskar japanska skräckfilmer, eller nej. Älskar allt japanskt :z mwah!
Och dessutom började Robinson för en kvart sen, så har ju missat lite nu, menmen. Jag kommer ju inte hinna få upp min spegel idag heller ._. ojoj.
Nej men som sagt, ska se tv nu - Robinson + Tea(i grisrosa mugg!) + BLÅ klubba = Lovely!
Här är en söt bild på mig. Någon som kan tänka sig mig UTAN mina piercingar? Nej inte jag iallafall! :o

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: