>

Nu har jag vart duktig, not

Skulle upp kl 6 idag, men det va ju inga problem, eftersom jag inte kunde somna nåt på hela natten :z Typ löste korsord :D
Nejmen, jag skulle ju åka till skolan och göra nationellt prov i matte A. Men det blev inte så.. Maria hade sagt att det skulle vara skyltat och skit vart man skulle gå, men inte fan va det det ;o Så visste ju inte vart jag skulle gå.
Så gick till stan och hämtade ut mitt paket från kawaiidesign :) lovely lovely lovely, värsta skitsnygga ögonfransarna ;o På tal om det, måste jag övertala bror om att han ska dra till HM och köpa lösögonfransar, dels behöver jag lite mera "normala"(väldigt onormala ändå men..) men sen så är det så att lösögonfrans limmet som följer med deras ögonfransar är BÄST <3 och ja, det är ju småtuber, så dom går åt fort. Hoppas bror tar mod till sig och köper det til mig :) orkar inte slösa pengar på åka till Skövde bara för att köpa lösögonfransar :D
För övrigt bytte jag sida på benan idag :D koolt! mm jag vet!

Min bror ligger just nu i min säng och kollar på De Tre Vännerna och Jerry ;o;o måste få honom att evakuera!
Nej nu ska jag dricka tea och se på The Grudge 3, Grudgefilmerna är ju så bra :D Och får jag tråkigt ikväll kan jag alltid se på Chainsaw Massacre :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: