>

Äntligen helg - igen!

Kom hem för nån timma sen! Var som sagt på Tombola idag. Det va liksom trevligt. Tiden gick ju rätt fort kan jag säga, och det var inget tempo. Ska jag va ärlig skulle jag INTE vilja jobba där. Är ju på Perros, där får man köra så man svettas som en gris, men jag gillar som sagt att jobba och slita. Tombola var bara MESIGT!
Sen efter ett tag, va jag och handlade EN MASSA :D typ.. 2 hareyoghurtar, 8 risifrutti, massa frukt, kräm, nypon + blåbärssoppa och bröd och ojojoj massa gott :D Ofta man räknar upp allt höh!
Har nsys tvättat kläder, och nu ska jag se på film. Har massa vattenmelon + en stor skål med.... vinbär tror jag det heter? :D Ahfan.

Har kommit på att Avenged Sevenfold är skitchill att jobba till :'3
Men nu måste jag bajsa :) Pusshej
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: