>

God morgon!

Jag har nyss startat datorn, och jag är superglad. Min dator har funkat så bra senaste tiden, det är fan otroligt :D
Men iallafall. Har nyss sett klart på Haruhi Suzumiya, jag gillar att det inte var något direkt "slut", men samtidigt var det lite tråkigt. Dock passar det denna serie, den kan ju inte bara sluta lyckligt eller olyckligt. Det är en vardaglig men outstanding serie. Eller asså, det "riktiga" slutet var typ i volym 2, men typ... Det är så många extra avsnitt eller va man ska säga i "fel" ordning. Haha, men jaa :) Så blir det snart att se GTO.. ^^
Har nyss ätit min frukost, vattenmelon + müsli! hah. Jag m¨åste städa och göra rent Potatis bur, :< Stackars Johanna måste göra det på SIN LEDIGA DAG!
Ahja, take care

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: