>

Nyss kommit hem!

Har ju jobbat idag, men snart är det över. Jobbar ju imrogon och en vecka till, skönt! Fast sen börjar jag jobba på skolan, ehum.. AHja :) Efter jobbet va jag med mamma och handlade i stan, det va superkul, för mamma köpte lite kläder :D Och även jag!, Jag köpte faktiskt KLÄDER! Har till och med tagit bil idag ;) Flitigt gjort
2 par byxor, 1 linne, 1 tröja, 3 par trosor - varav 2 SUPERSÖTA trosor (jag dog, va tvungen att köpa båda färgerna även fast jag typ inte gillar rött...), OB.., BALSAMSPRAY(knarkar), slinghätta & mörkblond färg. Sen köpte jag också 2 paket/burkar (ah, vafan det nu är..) hareyoghurt, NAMNAM <3 Och mama slängde med ett par kakor, som jag visade. Dom heter "COOKIES", finns i olika smaker, och jag opch Andrea åt dom alltid :) Dom är bäst, mamma blev bara tvungen att smaka den med vitchoklad + tranbär :)
Nu ska jag äta något, fast är inte hungrig, men det är bäst att äta ändå. Man behöver tydligen ä'ta när man jobbar. Igår åt jag inte, och när jag skulle lägga mig hade jag ont i magen som satan, var nog hungrig. Så imorse tvingade jag i mig MIDDAG till frukost!
Missade Mammas Pojkar idag ;< Om Jane åkte ut så dör jag!
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: