>

Åhgud!

Satt och sökte lite, så helt plötsligt ville jag höra "Jem" opening låten, den är så jävla bra :z.
Jem and the Holograms är ett program som jag har velat se typ hela mitt liv, men det finns liksom knappt att köpa väl? Har aldrig tagit mig för att söka, så får väl göra det nu ;) Jag vet faktiskt inte varför jag så gärna jag vill se det. Det var på någon VHS som jag hade när jag va liten, så gjorde dom reklam för det programmet, och har ända sen dess så gärna velat se det.

Btw, när jag ändå sökte "jem" så kom ju den där underbara låten "They" upp, har fan inte hört den på typ 2 år.. Så måste lägga in den, av någon anledning tycker jag den är sjukt bra :D
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: