>

Äntligen får jag ta det lugnt!

Introduktionen idag var superkul :) Eller nja, första rasten skulel vi äta, och jag va den ända som satt ensam vid ett bord, kände mig lite mobbad.. Men jag spelade sudoku!
Jag hade faktiskt trott att dagen skulle gått segare, men den har bara flutit fram.
Vi fick prova rullstolar sen, och även så skulle vi va 2-3 st och en skulle ha förbundna ögon, så att dom andra fick eh, beskriva miljön typ som om man ska vara ute gå med en blind pensionär. Jag var med Dennis, det va typ första gången jag pratade med honom (irl), och ändå har han gått min klass ett halvår haha. Men jag va inget bra på att leda, jag bara pratade och sket i möljön, trodde han skulle trilla en gång. Ojoj.
Vi slutade typ halv 3, då drog jag till stan, hade redan köpt en superfin bikiniöverdel som jag tittat på tidigare, och idg hade dom fan C kupor, så det var ju perfekt :D Men ja, efter introduktionen letade jag efter nederdelar, så får ha en "gammal". Kollade även på kläder, men det är liksom deprimerande, allt är så fint, men inget passar mig, och skulle aldrig kunna visa mig klädd så mer än typ hemma.
Ahja, kom hem, åkte in till stan för att beställa ID kort, var tvungen ha med mig mamma för att göra det.. Var ju på banken tidigare, men kunde bara aktivera mitt bankkort då. JUSTE MÅSTE JU KOLLA NU PÅ SWEDBANK.. 
Har gjort rent Potatis bur eftersom jag inte haft någon ledig stund i helgen, men NU äntligen får jag ta det lugnt. Måste bara skriva lite papper och namnskylt inför imorgon först..
Och sen blir det film + müsli + tea!
Men gud vad jag längtar tills imorgon, jag är väldigt nervös, men usch va kul det ska bli! :)
BILDBOMB MED EN TRÖTT POTATIS :D
höh
BTW, det där med Ranma är fortfarande sorgligt, jag sörjer varje dag! Men nu har jag lite nya planer, grrrrr ;)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: