>

Avslutning? Check, HEJ SOMMARLOV!

Vaknade va mig självt klockan halv 7 imorse ;);) Kooling där, låg kvar och lekte med Potatis. Blev så sur när jag hade satt upp håret och märkte att jag inte hade tagit på mig hoodien än, höhö så mitt hår ställde sig åt alla håll när jag drog på mig den, men ändå :)
Cyklade till skolan rekordstabbt, endast 16 minuter tog det, har aldrig cyklat så fort och ändå tog jag det sjukt chill, märkligt.. Väntade i skolan tills 11, då vi skulle träffas (klassen) och få betyg.. Jag har fan ALDRIG haft så bra betyg som nu, och ändå så pluggar jag knappt någonting.. WOW!
Avslutningen vart seg, men nu är jag hemma. Hade fått paket, Pom Poko filmen! Grrr.

Ja, nu har jag iallafall 8 Ghibli filmer, hihi :)
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: