>

En awesome kväll!

HEJHEJ!
Alla gäster har nyss åkt hem, måste lägga mig snart men kände mig så pigg på att skriva om kvällen.
DOm kom mellan 6 och halv 7, kvällen har gått fort, vi åt fika, det va superskojj :D jag vet inte vad vi har gjort mer än att va ute och gå/leka dunken, jag, Jessika, Linda och Martin. Men tiden gick fort, sen så när alla skulle åka så skulel Jessika, Becca och Micke stanna typ prata i "2 minuter", men det blev iallafall en halvtimma haha. Vi kom fram till att om det blir att åka ut med båten vid midsommar så ska nog jag och Jessika dela tält, det skulel vara rätt kul. Vi har ju liksom inte pratat på flera år, eller jo, vi pratade förra midsommarn men efter det blev det väl "tense" igen, sen efter sist(tror jag..) vi träffades har det vart chill, det är riktigt skönt. För av någon anledning är det väldigt lätt att prata med henne, liksom även fast man inte pratat på år. Vi har ju mer gemensamt än man trott.
Avslutar med en gammal bild på mig och Jessika, bara för att.. Och ja, mitt hår ser skitplatt ut! men det är iallafall superblont ;) När det va torrt var det fan platina haha.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: