>

Fullt upp!

Sitter just nu och äter müsli, samt pratar med söt på bdb! För det va ju så värt att säga, okej jag är bara glad :)
Först nu som jag får ta det lugnt. Jobbade till 5 idag, och när jag kom hem vart det till stan, handla massa. sen komma hem och packa grejjer. Åker ju ut med båten imorgon när jag kommer hem. Ska bli jävligt gött, fast jag saknar redan någon som jag tycker om att prata med :)
Blev förvånad över hur mycket hud- och hårprodukter som jag "behöver".. HAHA :) Hoppas solen lyser ordentligt nu när jag är ute så jag kan få mer färg, har ju ingen tid att sola nu när jag jobbar.. DOCK FÅR JAG BIKINILINJER, men jag får stå ut..
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: