>

Hej igen!

Tråkigt att komma till skolan igen.. Och ingen sol, fast det gör det samma, kom hem rätt sent idag, och hade stuff to do!
Idag blev vi fan precis färdiga med plåtställaget, blev färdiga med målandet typ 15 minuter innan vi skulle sluta, perfect timing kallas det! Som jag anade, så fick jag målarfärg i ansiktet, av någon anledning blir ju jag alltid smutsig i ansiktet i verkstaden... :<
Men rätt fin blev den ju iaf.. OCH TUNG!
Mamma och pappa kom hämtade mig efter skolan, så åkte vi till djuraffären. Skulle köpa bur till Nosse. Det gjorde vi också, men som vanligt fastnade jag för alla söta djur. Råttor, möss, och hamstrar är ju bara för söta :D Och sen så fanns det dom där pyttesmå LURVIGA bollarna, i jättefina färger, man såg knappt att det var dvärghamstrar, dom va så lurviga och söta :* Men dom är liksom mycket snabbare än guldhamstar och blir inte lika tama, så ville hellre ha en guldhamster. Det fanns tre fina guld-brun färgade hamstrar, jättesöta, men tog en svart vit hane. Hade tänkt den skulle heta Naru Jr. Men så kom jag på att det är en hane, så inte fan ska han ha ett flicknamn.. Dessutom ser han inte ut som Naru(min förra hamster), visst han är svart vit, men hon var liksom cepe OCH långhårig.. Haha :).. Tjockisen, saknar henne såååå.. <3
Men ja, han heter Potatis, och vill tyvärr inte fastna på bild än!
//JOHANNA
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: