>

Home, sweet home !

Kom hem för någon timma sen, men det gungar i huvudet, trots att jag knappt vistats i båten :>
Dagaran ute på Hovden har vart välkdigt sköna, för det mesta.
Man har hunnit umgås, ta det lugnt och fått iallafall lite mer färg. Angående färgen. Har ju typ inte fått någon färg på "framsidan" förutom i ansiktet, har ju typ inga bikinilinjer därför, vilket är UNDERBART! Däremot har jag fått lite färg på "baksidan", typ fått lite bikinilinjer.... Men mest på baken. Ryggen är mest röd, så linjerna kommer väl inte synas allt för mycket sen när huden lugnar ner sig. Dessutom blire väl solarium någon gång när det röda lagt dig, bara för att få bort lite av bikinilinjerna.
Idag var jag, bror och Mia på "utflykt" höh. Först tog vi Mias gummibåt till någon stenklippa solade lite, sen kom Rebecca och Jessika dit. Mia och bror tyckte typ det blev jobbigt i solen så länge, eller ah, Mia tyckte det va kallt, och bror tyckte det va varmt haha. Plus att jag solade topless, visst det är bara mina TJEJkusiner, men känns lite dumt att flasha mig för allihop hah.
Så vi rodde till några stenklippor mitt ute i sjön som vi hade spanat in lite, jättelångt vare att ro.. Man skulle haft med sig kameran då, så man kunde ta kort på allt :D Sen rodde vi hem till båtarna. Haha jag fick blåsor för jag rodde så mycket.
Vi åkte hem sen vid 5 idag, medans resten stannar kvar tills imorgon. Vi mötte Maj och Börje (dom var också vid Hovden, men åkte lite tidigare idag) vis Onsö typ. Så såg vi lite svanar, och åt goda kakor :D
Nu sitter jag med ansiktsmask, och kan fan inte beskriva hur SKÖNT det va att kleta på den! Grr asså!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: