>

Igår var det släktmiddag

... Men man visste inte vem någon av dom var, så när man kom dit vare helt "like wtf!", det var i någon stadspark. I stadsparken var det typ Astrid Lindgrens värld eller något, alla husen såg ut som Pippi hus, lite creepy ja. I taket på resturangen(som i allmänhet var rätt fin) hängde kläder, en barnsäng och ja.. Det skulle ligga något gammalt över det hela. Kan ju inte säga att maten var speciellt god, men efter ett tag där kändes det rätt kul. En snygg servetris (jag är kär! haha) kom och gav mig och Mia tea och varm choklad. Jag blev så förvånad när hon kom med chokladen, ett stort tea glass, och på¨chokladen var det ett tjockt lager grädde med strössel på. Men det va najs, jag har ju sommarlov, så har fan fått i mig lite grädde, glass och potatisgratäng redan! Kvällen var inte kul..

MUMS!
Ahja, imorses vaknade jag klockan halv 11(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), inte av mig självt, utan mor, bror och pappa kom sjung för mig, gav mig jordgubbar och en present. Som vanligt fick jag Shampoo&Balsam, dom tycker jag är äcklig... Nej men jag älskar att få shampoo och balsam.
Ska äta jordgubbar snart med familjen, låter ju.. Ah, jag vet inte. Så ha dom tydligen köpt godis, och nötter&torkad frukt (jag älskar ju sånt..) Så blir väl det i kväll, eller vad vet jag vad dom har tänkt..?

Jag ville va glad idag, men dels på grund av det där med Ranma känner jag mig jävligt irriterad, vafan ska man med pengar till om det inte finns nåt att köpa, JÄVLA JÄVLA SKIT. Får väl bli NANA istället, men jag vill ju ha Ranma! Verkar vara lite dåligt med det på utländska sidor också...
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: