>

Imorgon blir typ min sista lediga dag..

Idag har jag solat lite, eftersom imorgon är min enda "lediga" dag på riktigt länge, och imorgon kan jag inte sola, pappa & mamma slutar tidigt, och det är liksom inte kul att sola när dom är hemma, jag har svårare än vanligt att koppla av då. På lördag blir det att åka till Hjo på nån jävla släktträff .___.  .. Och söndag är min födelsedag, blir väl antagligen kalas då, usch. Sen på måndag börjar jag jobba non-stop i 5 veckor. Och har jag "tur", så får jag kanske ett 3:e jobb senare i sommar, vet inte än.. Kommer bli jätteblek :< JAG SKA JU FAN FORTFARANDE VARA BRUNARE ÄN SOFI NÄR VI BÖRJAR SKOLAN!!! Och då tänker ni "Du kan ju sola som en besatt jävel efter du jobbat dom där 5 veckorna!" Men då så är mina föräldrar hemma jämt ju. Och jag vill inte ha bikinilinjer (tyvärr kommer jag få det när jag är ute med båten, SURT SOM FAN, känner nästan för att inte följa med för det, men jaa.. Det får väl inte hindra för mycket) Och hur kul är det att flasha kroppen för HELA familjen?
Och har också sett klart på Kimi Ga Nozomu Eien nu, usch vad det är underbart, egentligen är serien rätt poor, och töntig på sitt sätt. men handlingen är fantastisk, och alla känslorna <3
NU SKA JAG SE PÅ BECK, tjohej puss på mig!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: