>

Jag är som förtrollad!

I huvudet skriker röster "PARADISE KISS" om och om igen. Hihih, det är kul, inte ofta man hittar sånna serier. Jag är så happy. Jag tror jag behövde det, jag känner inge tvekan längre, vad gäller anime. Jag känner inget "måste" utan anledning. :D Faktiskt så  måste nog Paradise Kiss tillhöra en av mina favoriter, kanske låter som en förhastad sak att säga, men. Sanningen är ljuv :) Haha, nu är jag bara nördig :'<<
Har sett på Green Green, men jag förväntade mig inget speciellt, är ju mest, en såndär patetiskt försökt att få tittarna att gråta för "kärleken", visst det är kul med lite Ecchi, och killarna är bara för häärliga! Dock är jag rätt irriterad. Jag hatade Midori! SÅ vare värsta gay i slutet typ "ÅH, jag dör för dig!" Jag ville ju hela tiden att Yuusuke skulle bli tillsammans med Futaba, men man fick ju inget direkt slut levererat. Mest typ att Midori var borta, att ingen kom ihåg henne, och tjejerna åkte hem, men vafan Yuusuke och Futaba borde bitt tesammans ju! Visst det va väl sorligt att Midori försvann, men gud!
Om typ 1-1,5 timmar ska jag åka till Hjo, på ytterligare en släktträff! Jag blev väldigt glad när jag hörde att Mia va hemma och skulle med, yay!
Igår somna jag inte förens tidigast 1, msn är inget bra. Kan inte sitta där sen när jag jobbar.. Men ställde klockan på 7, så får hoppas jag somnar rätt tidigt idag..

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: