>

Jordgubbar, yaay!

Kom nyss hem, tog ju lite väl låååånga vägar till stan och tillbaka, menmen får man ut bror så är ju det bra! Precis när vi gick in på OXEN, så ser man någon som man verkligen inte trodde man skulle se. Nämligen lille Ludwig, det var sjukt kul att liksom bara se honom :D SÅÅÅ SNYGGGGGG, grrrrrr :'$ Öhöh.. Kändes lite surt att komma där helt ofixad då, eftersom man typ aldrig ser honom :< Buhu.
Jag köpte inte mörkblond hårfärg, för den såg så jääävla mörk ut :< Så fick bli att än en gång köpa mellanblont, dock har den mellanblonda färgen alltid blivit ljusblond.. Hmhmm, men får hoppas på det bästa, utväxten och resten av håret kanske smälter ihop lite bättre nu iaf, ska färga sen ikväll så det blir spännande, men kommer säkert tycka det blir supermörkt, sist jag färgade håret mellanblont blev jag helt "OMG DET ÄR TYP SVART JU!!!!!:<<<<<" Höhöhö, fast det var rätt ljust egentligen men ;D
Iallafall, så köpa bror och jag varsin dricka, det är fan otroligt, jag har börjat kunna "unna" mig saker igen, köpte till och med glass på vägen till stan! Och ah, sen köpte vi jordgubbar! YAAAAAY :D:D
Men ja, nu ska jag och bror se på någon film samt äta jordgubbar, pusshej snygga tjej!

Mitt hår va konstigt :< För er som typ aldrig ser mig utan uppsatt hår, ENJOY!
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: